:::: Selamat Datang ::: Ke Laman blog Naturopathy/ Homoepathy al-Bayt :::: Terima Kasih :::: Sila isikan Borang Tempahan Online bagi memudahkan Urusan Pengeposan Produk Anda :::: Semua pertanyaan ke Ust Rosdi 018-245 3824 [SMS/ Whats App/ Call] :::: Semua masalah penyakit boleh diikhtiarkan dengan remedy Homoepathy Insya Allah, sila bertanya sekiranya perlu :::

MASALAH JERAGAT

Posted by TERAPI ISLAM AL-BAYT [TIB] on 12:20 with No comments

Penggunaan krim luaran sahaja tidak mencukupi bagi jeragat yang sudah lama terjadi dan sukar untuk dipulihkan.Oleh itu menjadi tanggungjawab kita memulihkan secara dalaman. Kini dengan teknologi biochemic daripada cabang homeopati.
Pengurusan al-Bayt ingin memperkenalkan satu rumusan biochemic yang sudah terbukti memulihkan jeragat yang sukar pulih,jeragat yang jauh duduk dibawah kulit dan jeragat yang sudah lama dan merebak. Namun begitu ia juga amat sesuai bagi mereka yang menghidapi jeragat biasa atau permulaan.
Remedy biochemic yang dimaksudkan adalah Sepia 200. Remedy ini dihasilan daripada remedy garam tisu mineral yang sudah terbukti berkesan merawat jeragat. Sepia 200 dihasil dengan rumusan homeopathy yang begitu selamat sehingga kanak-kanak umur 6 bulan pun boleh mengambilnya tanpa sebarang kesan sampingan
Sepia adalah remedy homeopathy yang mengaitkan semua masalah gangguan hormone (hormone imbalance), terutama yang terjadi kepada wanita melepasi umur 40 an yang akan terjadi perubahan di kulit seperti melasma, hyperpigmentation dan blackhead. Ketiga-ketiga masalah tersebut adalah berbentuk jeragat kehitaman atau coklat yang mencacat penampilan muka seseorang wanita.
Selain jeragat Sepia juga boleh membantu meringankan kesakitan sewaktu haid dan symptom menopause, masalah haid, kehilangan libido, rambut menipis dan kemurungan.
Sepia 200 bertugas memembaiki tisu-tisu dan sel - sel kulit yang mati, menyingkirkan kesan jeragat dan bintik-bintik hitam diwajah secara dalaman. 

Sepia 200 juga sungguh lembut tindakannya tanpa menyebabkan kesan pengelupasan yang akan menipiskan kulit. Selain itu sepia 200 memberi nutrisi yang baik untuk kesihatan kulit. Memperbaiki struktur kulit yang rosak dan mengenerasikan keremajaan kulit.

1 set hanya RM120.00 sahaja. Usai bank in SMS/ Whats App ke Ust Rosdi 018-245 3824

0 comments:

Post a Comment

PAUTAN BLOG