:::: Selamat Datang ::: Ke Laman blog Naturopathy/ Homoepathy al-Bayt :::: Terima Kasih :::: Sila isikan Borang Tempahan Online bagi memudahkan Urusan Pengeposan Produk Anda :::: Semua pertanyaan ke Ust Rosdi 018-245 3824 [SMS/ Whats App/ Call] :::: Semua masalah penyakit boleh diikhtiarkan dengan remedy Homoepathy Insya Allah, sila bertanya sekiranya perlu :::

Chicory @ Taraxacum

Posted by TERAPI ISLAM AL-BAYT [TIB] on 12:36 with No comments

Assalamualaikum wbt

Alhamdulillah, segala pujian bagiNya jua, Homeopathy boleh jadikan kulit anda gebu, cerah dan menawan. Impian setiap wanita ialah untuk kelihatan cantik, berkulit cerah dan gebu. Pelbagai pilihan produk dipasaran, tetapi homeopathy dianggap sebagai pilihan paling selamat kerana tidak dicampur dengan bahan-bahan kimia atau dadah berjadual.

Homeopathy yang diperkenalkan lebih 200 dahulu bertindak dengan sangat lembut tetapi boleh diharapkan.  Remedi homeopathy tidak hanya merawat penyakit sahaja, tetapi akan merawat sistem tubuh dan punca masalah tersebut. Homeopathy akan merawat keseluruhan tubuh kita terutama hati (liver) yang fungsinya untuk menyahtoksik tetapi gagal untuk melaksanakan tugasnya kerana diet pemakanan kita yang tidak sihat.

Berita baik kerana terdapat remedy homeopathy yang boleh menjadikan kulit anda kelihatan “flawless” tanpa risau kesan sampingan terhadap buah pinggang. Ia adalah extract 100% tumbuhan dan bungaan semulajadi.

Extract Chicory atau Taraxacum ialah jawapannya. Disediakan dengan kaedah Homeobotanical, dianggap sebagai “magic” kerana mampu menjadikan kulit anda lebih cantik di dalam beberapa hari sahaja. Selepas itu akan akan alami kulit yang cerah, gebu kemerah-merahan.

Bolehlah berhubung dengan saya untuk tempahan, Ust Rosdi 018-245 3824
Caranya dengan mengamalkan extract ini setiap hari.
p/s: Copy paste sahaja memandangkan saya juga pengamal homoepathy.

0 comments:

Post a Comment

PAUTAN BLOG