:::: Selamat Datang ::: Ke Laman blog Naturopathy/ Homoepathy al-Bayt :::: Terima Kasih :::: Sila isikan Borang Tempahan Online bagi memudahkan Urusan Pengeposan Produk Anda :::: Semua pertanyaan ke Ust Rosdi 018-245 3824 [SMS/ Whats App/ Call] :::: Semua masalah penyakit boleh diikhtiarkan dengan remedy Homoepathy Insya Allah, sila bertanya sekiranya perlu :::

Membantu Masalah Mulut/ Bibir

Posted by TERAPI ISLAM AL-BAYT [TIB] on 12:04 with No comments
Homeopathi adalah proses di mana sesuatu yang boleh menyebabkan penyakit, mendatangkan apa jua masalah dan menyebabkan simptom sesuatu penyakit, penyebab dan bahan tersebut boleh diproses dan dijadikan penawar atau remedi bagi mengubati penyakit yang timbul akibat reaksi bahan racun tersebut.

Sebagai contoh, kesan menghidu atau memakan bawang merah boleh menyebabkan kita mendapat simpton bersin, mata dan hidung berair. Oleh itu, bawang merah ini jika diproses dan di ambil tenaganya akan menjadi penawar atau remedi yang mujarab bagi masalah selesema, mata dan hidung berair.

Kesimpulannya, segala bahan dan penyebab penyakit apabila tenaga bahan dan penyebab penyakit tersebut diambil, maka ia akan menjadi penawar.



0 comments:

Post a Comment

PAUTAN BLOG