:::: Selamat Datang ::: Ke Laman blog Naturopathy/ Homoepathy al-Bayt :::: Terima Kasih :::: Sila isikan Borang Tempahan Online bagi memudahkan Urusan Pengeposan Produk Anda :::: Semua pertanyaan ke Ust Rosdi 018-245 3824 [SMS/ Whats App/ Call] :::: Semua masalah penyakit boleh diikhtiarkan dengan remedy Homoepathy Insya Allah, sila bertanya sekiranya perlu :::

COMBO SET - arctic sea N AloeVera

Posted by TERAPI ISLAM AL-BAYT [TIB] on 22:14 with No comments

Rakyat kita ramai yang hadapi kolestrol menimbun dalam badan. Maklumlah banyak makanan favourite kita ni makanan berlemak, bersantan dan berminyak. Kadang-kadang nak control pun x mampu kan? Dah sebati sejak kecil la katakan...... hihihi.

Apa yang merisaukan pasal kolestrol ni bila ia hanya dapat dikesan bila mana ia telah mencecah 70% kandungannya dalam badan. Fuhh!!! 

Macam lama nak sampai 70% tapi sebenarnya on da spot pun boleh jadi macam-macam. 

Contohnya pernah tak kita alami situasi lebih kurang mcm ni:

Si Ali: Mamat, ko tau pakcik H dimasukkan ke hospital pg tadi.
Mamat: Eh yeke? Baru malam tadi aku lepak ngn dia kat kedai Hj Zain tu. Elok je dia sembang2.
Si Ali: Ni ha. Pagi tadi tiba-tiba kena stroke. Tu yg si Mael cpt2 anta ke hospital.

Situasi ni kerap berlaku kan? Selain stroke, kolestrol juga penyumbang utama kepada serangan jantung, hipertensi, kegemukan, dan macam-macam lagi penyakit pembunuh utama. 

Bagaimanapun, kita masih beruntung kerana kolestrol boleh dirawat. Ia boleh dicairkan tapi dengan kaedah dan penggunaan produk yang betul. Bukan lilin aje boleh dicairkan tau.hihihi.

Arctic Sea keluaran Forever Living memang sgt2 bagus untuk mencairkan lemak dan kolestrol dalam badan kita. Ia diperkaya dengan minyak ikan semulajadi yang kaya dengan asid lemak penting, Omega 3 dan Omega 9 (minyak zaitun) menjadikan ianya kombinasi yg perfect untuk keperluan tubuh badan kita

0 comments:

Post a Comment

PAUTAN BLOG