:::: Selamat Datang ::: Ke Laman blog Naturopathy/ Homoepathy al-Bayt :::: Terima Kasih :::: Sila isikan Borang Tempahan Online bagi memudahkan Urusan Pengeposan Produk Anda :::: Semua pertanyaan ke Ust Rosdi 018-245 3824 [SMS/ Whats App/ Call] :::: Semua masalah penyakit boleh diikhtiarkan dengan remedy Homoepathy Insya Allah, sila bertanya sekiranya perlu :::

LENGUH-LENGUH SENDI/ OTOT

Posted by TERAPI ISLAM AL-BAYT [TIB] on 08:30 with No comments

DEFINISI VITAL FORCE (KUASA HAYAT)

Dalam keadaan sihat, vital force yang bersifat ruhani menggerakkan organisma/material agar menduduki di tempat (maqam) tertinggi. Ia berfungsi mempertahankan pancaindera & aktiviti-aktiviti semua bahagian agar organisma dapat hidup dalam keadaan harmonis yang menjurus kepada ketakjuban. Lantas kuasa ruhaniah yang menduduki organisma tersebut boleh dengan bebas menggunakan jasad yang sihat untuk mencapai matlamat unggul kewujudan manusia.

PERKEMBANGAN HOMEOPATHY

Oleh kerana kemujaraban dan keberkesanan dan selamatnya sistem ini, Homeopathy berkembang maju ke seluruh dunia. Semakin ramai mula berjinak-jinak dengan perubatan homeopathy dan memilih perubatan ini sebagai perubatan alternaltif kepada sistem perubatan konvensional yang menggunakan dadah dan streoid. Semakin ramai juga doktor-doktor konvensional mempelajari dan mengamalkan perubatan Homeopathy. Perubatan Homeopathy juga sudah diiktiraf oleh Badan Kesihatan Sedunia (WHO).

0 comments:

Post a Comment

PAUTAN BLOG